Molde FK feirer sitt første seriegull med en storslagen gullfest neste helg. Det hele starter med folkefest i Molde sentrum lørdag.

Hva skjer i sentrum?

Klokka 12.00 åpner et stort telt på Rådhusplassen, hvor det blir servert gullkake til alle som stikker innom teltet. Benker, stoler og scene er på plass. Og i løpet av de neste timene vil band som «Noname», «Josah» og «Polkabjørn og Kleine Heine» gå på scena for å få opp stemningen.

Familiefesten i Akerhallen

En time seinere åpner familiefesten i Akerhallen. Også her blir det gratis inngang for både barn og voksne. – Vi legger opp til et tettpakket totimers program, sier Jan Arild Byttingsvik, markedsdirektør i Molde Fotball.

Nattas party

«Di derre» er kveldens hovedattraksjon for mange. Også her spiller de samme bandene som spilte på familiefesten. Vi jobber nå for fullt med å få til endelige godkjenning for å slippe inn 3.000 personer i Akerhallen denne kvelden.

ArrangementTidSted
Folkefest12.00Rådhusplassen
Familiefest16.00Akerhallen
Nattas party19.00Akerhallen